top of page
Search
  • Emilia

My favorite quotes / Citatele mele preferate

Updated: Dec 28, 2018

  • "Details create the big picture." -Stanford I. Weill

  • "People think what they want. That`s what I`ve had to accept. I can fight it, but that`s exhausting. I can feel hurt about it, but that`s torture. Or I can decide it`s their loss." <What Light> -Jay Asher

  • "Isn`t it funny how day by day nothing changes but when you look back everything is different?" -C. S. Lewis

  • "I can think of no better way to meet a girl than to see her through the eyes of the story she loves best." <A World Without You> -Beth Revis

  • "Everyone has a darkness jar inside them. Everyone. When we are born, the jar has a tight cover. That`s why babies are happy. As time passes, however, the jar opens sometimes and the darkness gets in us. Sometimes, we can close the jar, other times we can`t ... I think my jar got broken. Or that I don`t have a jar, only darkness." <A World Without You> -Beth Revis

  • "I can`t believe it, you are a dream coming true. I can`t believe it, how I have fallen for you." <Fallen> -Lauren Wood



  • "Nici un paradis nu e frumos ca acela pe care și-l zugrăvește omul în sufletul său. Raiul unuia poate să fie iadul altuia. Fericirea e clădită de închipuirea fiecăruia și fiecare și-o potrivește ca o haină... Dar viața așa e, dragul meu. Viața e nimicitoarea iluziilor. Numai cel ce-și poate păstra visurile în ciuda cruzimilor vieții, numai acela nu va pierde încrederea niciodată." <Ion> -Liviu Rebreanu

  • "Te-aș fi iubit oricum, dar ai făcut totul ca să te urăsc. Nu te voi ierta niciodată." <Străinul de lângă mine> -Irina Binder

  • "Mi-am găsit baliză de urgență, pe care o definesc mai degrabă ca pe o baliză de abandon și de neputință provocate de o situație dificilă, ea e semnalul luminos menit să mă aducă pe țărm, după o călătorie în adâncuri. Mi-am găsit refugiul..." <Sunt aici> -Clelie Avit

  • "Uneori când spunem lucruri, auzim tăcere. Sau doar ecouri. Ca un strigăt din interior. Și asta este singurătatea. Dar se întâmplă doar când nu ascultăm de fapt. Adică nu eram gata să ascultăm. Deoarece, de fiecare dată când vorbim, există o voce. Este lumea însăși, care îți răspunde." <Scrisori de dragoste pentru cei plecați> -Ava Dellaira

  • "Vine un moment când ne dăm seama că părinții noștri nu ne pot salva și nu se pot salva pe ei înșiși, că toți cei care înoată în timp vor fi trași la un moment dat în larg - că, pe scurt, ne vom duce cu toții." <Căutând-o pe Alaska> -John Green

  • "...acceptăm un adevăr numai după ce l-am negat din tot sufletul..." <Alchimistul> -Paolo Coelho

  • "Dacă ți se dă o hârtie liniată, scrie printre rândurile ei." -Juan Ramon Jimenez

  • "Ar fi greu de spus în care moment anume se naște prietenia. Tot la fel cum, umplând un pahar picătură cu picătură, există o ultima picătură care-l face să se reverse, la fel și in prietenie, după o serie întreaga de simpatii se produce una care-ți umple cu vârf inima." <Fahrenheit 451> -Ray Bradbury

  • "Iubire? Nu, nu mi-e dor de iubire. Iubirea nu e cea mai grozavă și cea mai pură, nu e niciodată un amestec perfect, ci doar un lichid impur, genul pe care ar trebui să-l miroși înainte să-l guști. Dar riscul e că s-ar putea să nu observi nici atunci că e otrăvitor." <Nisipuri mișcătoare> -Malin Persson Giolito

  • "Când până și păsările tac și cerul nopții e negru, atunci apar visele și ele nu respectă nicio regulă, nimeni nu le poate controla conținutul; sunt necruțătoare." <Fata din tren> -Paula Hawkins

  • "Viața nu e un paragraf și moartea nu e ceva între paranteze." <Fata din tren> -Paula Hawkins

  • "Am pierdut controlul asupra tuturor lucrurilor, inclusiv asupra celor din capul meu." <Fata din tren> -Paula Hawkins

  • "Cine a zis că e bine să-ți urmezi inima? E egoism pur, un egoism care distruge totul." <Fata din tren> -Paula Hawkins

  • "Fiecare zi este o luptă cu tine însuți spre fericire, spre a fi fericit." -citate de pe stradă

  • "Ultimul strain pagina 38: Erau oameni peste tot pe strada din oras, dar strainul nu ar fi putut fi mai singur nici daca strada ar fi fost goala." <Hotul de carti> -Markus Zusak

  • "Există oameni care îți frâng aripile, dar prietenii buni te învață să zbori din nou, chiar și cu o aripă frântă." <Fluturi> -Irina Binder

  • "Universul se desfasoara, fara indoiala, asa cum ne asteptam de la el." <Desiderata> -Max Ehrmann

  • "Acesta este cel mai important lucru pe care l-am invatat calatorind in timp. Nu suntem o singura persoana. Suntem in fiecare moment din timp persoane diferite. Numele nostru nu inseamna nimic. Daca te duci sa vizitezi o persoana cu un anumit nume in perioade diferite de timp, vei vedea de fiecare data pe cineva complet diferit." <O lume fara tine> -Beth Revis

  • "Dar este o diferenta intre a sti ce e bine sau rau si a actiona in consecinta." O lume fara tine> -Beth Revis

  • "Nici un paradis nu e frumos ca acela pe care și-l zugrăvește omul în sufletul său. Raiul unuia poate să fie iadul altuia. Fericirea e clădită de închipuirea fiecăruia și fiecare și-o potrivește ca o haină... Dar viața așa e, dragul meu. Viața e nimicitoarea iluziilor. Numai cel ce-și poate păstra visurile în ciuda cruzimilor vieții, numai acela nu va pierde încrederea niciodată." <Ion> -Liviu Rebreanu

  • " -Probabil ca oamenii se grabesc sa se iubeasca inainte sa se cunoasca. Suntem dependenti de iubire si nu ne place singuratatea. Poate de aceea ne grabim sa avem pe cineva alaturi si alegem superficial. Apoi, asa cum ne-am grabit sa fim impreuna, ne grabim sa ne despartim. -Eu cred ca multi confunda iubirea cu atractia. -Eu cred ca majoritatea "Te iubesc"-urilor sunt, de fapt, "Imi placi", "Am nevoie de tine", "Mi-e teama de singuratate" si chiar "Esti o buna oportunitate"..." <Fluturi> -Irina Binder

  • "De ce oare noi, oamenii, avem sentimente? De ce oare nu ni s-au dat doar reguli? Doar creier, mai exact? -Ar fi urata viata, fara." <Fluturi> -Irina Binder

  • "O carte este viata celui care a scris-o. Si-a pus in ea sentimentele, gandurile, munca si iubirea. Cartile trebuie tratate cu respect, ele reprezentand insusi sufletul autorului lor." <Fluturi> -Irina Binder



6 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page